Stiri

Adunarea Generală a membrilor SOR 2017

24/07/2017
Dragi membri ai Societății Ornitologice Române, Anul acesta ne întâlnim din nou, sperăm noi cât mai mulți, cu ocazia Adunării Generale a membrilor SOR. După cum v-am anunțat deja, în 2017 ne întâlnim la sfârșit de august la Agigea, la Stațiunea Biologică Marină ”Prof. Dr. Ioan Borcea” a Universității ”Alexandru Ioan Cuza” din Iași. Convocatorul poate fi consultat în întregime aici.
CONVOCARE AG SOR 2017

24/07/2017
Consiliul Executiv al asociației Societatea Ornitologică Română (în continuare ”SOR”) convoacă Adunarea Generală a Membrilor asociației SOR, în perioada 25-27 august 2017, la Stațiunea Biologică Marină ”Prof. Dr. Ioan Borcea” – Agigea, a Universității ”Alexandru Ioan Cuza” din Iași, la sediul din Agigea, str. Nicolae Titulescu nr. 163, jud. Constanța,
Licitatie de fotografii pentru Atlasul Pasarilor Clujului

27/06/2017
Societatea Ornitologică Română vă oferă în luna iunie posibilitatea de a participa, efectiv, la realizarea primului atlas de păsări urbane din România. „Atlasul Păsărilor Clujului” este aproape gata, mai e nevoie doar de jumătate din finanțare pentru a fi tipărit.
A cincea Noapte a Privighetorilor la Cluj

19/05/2017
Societatea Ornitologică Româna organizează cea de-a cincea ediție a evenimentului "Noaptea Privighetorilor", pe 23 mai, la Cluj.
[...]
Rolul SOR in scaderea cotelor de vanatoare la pasari

18/05/2017
Societatea Ornitologică Română (SOR) și Coaliția Natura 2000 apreciază reducerea cotelor de vânătoare la 13 specii de păsări sălbatice, conform unei metodologii provizorii propuse de noi.  Povestea cotelor de vânătoare este însă una mult mai complexă decât cifrele seci anunțate de Ministerul Apelor și Pădurilor, pe 17 mai 2017.
Prietenii Pasarilor

16/05/2017
Ne face plăcere să vă anunțăm că puteți achiziționa una dintre cele mai bune cărți pentru oamenii care vor să le fie de ajutor păsărilor. Cartea se numește „Prietenii Păsărilor”, iar autorul este Orbán Zoltán. Traducerea în limba română a fost efectuată de vicepreședintele SOR - Alexandru Lapoși, iar referenți de specialitate au fost colegii nostri din Biroul Teritorial Cluj al SOR, Teodora și Cristi Domșa.
[...]
O noua specie de cuc in Romania

10/05/2017
De Ziua Mondială a Păsărilor Migratoare, ne face plăcere să vă anunțăm că România are o nouă specie de cuc în faună. Vorbim despre cucul pestriț (Clamator glandarius), specie care a fost văzută pentru prima oară la noi în țară pe 6 mai de ornitologul german Rolf Nessing.
Semneaza pentru Natura

21/04/2017
Acum doi ani, SOR și partenerii săi interni și internaționali vă invitau să protejați legile care guvernează Natura la nivel european: Directiva Habitate și Directiva Păsări. Legile erau atunci atacate de politicieni. Am reușit, pe deplin. Anul acesta, avem o nouă misiune la nivel european – Living Land. Comisia Europeană a pus în consultare publică Politica Aricolă Comună – un adevărat mastodont, care înghite 38% din banii publici europeni.
Caine surd la vanatoare

20/04/2017
Ministerul Apelor și Pădurilor a reușit o nouă contraperformanță. A pus în dezbatere publică ordinul de ministru și cotele de vânătoare la păsări, fără a publica tocmai...cotele.
Cum a fost de Ziua Pasarilor in 2017

11/04/2017
Societatea Ornitologică Română are în fiecare an o datorie: aceea de a realiza Ziua Păsărilor, dat fiind faptul că noi suntem cei care au readus această sărbătoare în calendarul public din România. Pentru 2017, ideea a fost să ieșim pe teren și să vedem păsări. Așa că aproape toate sucursalele SOR au organizat întâlniri cu membrii și ieșiri la păsări.
« 1 2 3 4 5 6 ... »