Stiri proiecte

Ajuta-ne sa descoperim primavara

22/02/2018
Începe luna martie, începe un nou sezon din proiectul nostru de educație – Spring Alive. E momentul în care păsările revin din migrație, după ce și-au petrecut sezonul rece în cartierele de iernare.
MidWinter 2018 la final

22/02/2018
Când spui birdwatching, te gândești la o activitate plăcută care te conectează cu natura. Pentru iubitorii de păsări și mai ales pentru specialiștii în ornitologie este o activitate care adesea devine  surprinzătoare, în special prin natura observațiilor făcute.
[...]
Primavara in gradini, calendarul lunii martie

21/02/2018
Calendaristic, de la 1 martie începe primăvara. Din acest moment, schimbările din grădini devin extrem de evidente și este cazul să ne adaptăm activitățile pentru a le menține prietenoase.
[...]
Ce faci in gradina in luna februarie

06/02/2018
Cea mai scurtă lună a anului nu înseamnă că nu aveți ceva de făcut în grădină sau pentru grădină. Materialul de mai jos se adresează și grădinarilor și profesorilor care participă la proiectul nostru –Școli și Grădini prietenoase cu Natura.
[...]
Specie arctica descoperita in judetul Olt

23/01/2018
Prima mare acțiune ornitologică a anului a adus și prima mare surpriză – o specie nouă de pasăre în fauna României. Ornitologul József Szabó a identificat pe râul Olt primul exemplar din specia cufundar cu cioc alb (Gavia adamsii), specie care nu a mai fost semnalată niciodată până acum în România.
Cum sa ai o gradina prietenoasa cu natura. 10 sfaturi pentru luna ianuarie

18/01/2018
Iarna reprezintă o perioadă grea pentru păsări. Nu găsesc hrană, sursele de apă sunt înghețate, iar zăpada le poate da bătăi de cap atunci când vine vorba de adăpost. Toate aceste lucruri le consumă din energie, iar tu le poți veni în ajutor cu câteva acțiuni simple.
Baga banii la Bursa... Binelui

14/12/2017
Până în 1990 și câțiva ani buni după, la orele de biologie am învățat că animalele (inclusiv păsările) sunt de două feluri – folositoare și dăunătoare. Că avem o piramidă, nu o rețea trofică.
Uite Barza, 3 premii la Romanian PR Awards

24/11/2017
Prima aplicație mobilă de numărat berzele albe a primit trei premii la Romanian PR Award, competiția celor mai buni profesioniști de PR din România.
[...]
Final de misiune stiintifica pentru Arlie

25/10/2017
Final de misiune științifică pentru acvila țipătoare mică (Aquila pomarina) Arlie. Emițătorul satelitar cu care a fost echipată pasărea transmite de mai multe zile din aceeași locație, undeva în savana din sudul Sudanului de Sud, în apropiere de granița cu Uganda, din rezervația naturală Kidepo.
Un an de Scoli Prietenoase cu Natura

26/09/2017
În luna octombrie din 2016 am lansat proiectul Școli Prietenoase cu Natura. A trecut un an de atunci și proiectul s-a dovedit un succes. Vă prezentăm mai jos ce s-a întâmplat în tot acest timp.
« 1 2 3 4 5 ... »