Educație

Școli și grădinițe prietenoase cu natura

Acesta nu este un proiect al SOR. Este un proiect realizat de insectele care bâzâie în curtea casei, al păsărilor care dau deșteptarea la prima oră, al broscuței care se ascunde în iarbă, al aricilor care vă patrulează grădina sau curtea școlii în timp ce dormiți. Și al celor care au respect pentru tot ce este viu. De ce Grădini și Școli Prietenoase cu Natura? Natura din orașe pierde din ce în ce mai mult teren regăsindu-se numai în spațiile verzi, parcuri sau grădini.

Spring Alive

Spring Alive este un proiect internațional, menit să stârnească interesul copiilor față de natură și conservarea păsărilor migratoare, şi de asemenea să-i încurajeze să acționeze în sprijinul păsărilor și a altor animale sălbatice, precum și să participe la evenimente organizate de partenerii BirdLife. Prin postarea pe site-ul www.springalive.net a primelor observaţii de rândunică, barză albă, cuc, drepnea […]

Pasărea Anului

Ideea proiectului Pasărea Anului ne-a venit căutând modalități prin care să implicăm mai mult publicul în activitățile noastre de conștientizare. Am considerat că oamenii vor urmări cu mai mare interes informațiile despre o anumită specie, dacă sunt implicați în alegerea ei ca pasăre reprezentativă pentru un întreg an.