Share

Angajăm responsabil achiziții

Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și ai experiență în derularea achizițiilor publice atât din perspectiva unei autorități contractante, cât și din cea de ofertant avem nevoie de tine în echipa noastră.

  • studii universitare
  • aptitudini organizatorice şi de planificare
  • capacitate de analiză şi sinteză
  • capacitatea de a prioritiza sarcini şi de a respecta termene limită
  • abilităţi de lucru atât independent, cât și în echipă
  • operare PC: Word, Excel, Power Point, SEAP/SICAP
  • respectarea procedurilor în domeniul achizițiilor publice, prezentarea și integrarea modificărilor ce apar în legislația specifică
  • pornind de la tipurile de proiecte și contracte pentru care există competențe în organizație, întocmirea și supunerea spre aprobare a unui plan de achiziții
  • procurarea/descarcarea din SEAP a documentației de atribuire de la autoritațile contractante
  • identificarea anunțurilor publicate pe website-urile oficiale (ex: SEAP) privitoare la contractele relevante de achiziții publice
  •  analizare și clarificarea condițiilor de participare la procedurile de achiziție
  • întocmirea documentației cerute prin caietul de sarcini, fișa de date etc.
  • identificarea și comunicarea cu experții necesari pentru participarea la procedura de achiziție
  • completarea formularelor aferente procedurii, redactarea ofertelor
  • întocmirea și verificarea dosarului administrativ al licitației publice
  • depunerea la sediul autorității contractante a documentelor solicitate (sau încărcarea lor pe SEAP) pentru atribuirea contractului de achiziție
  • participarea la sesiunile de deschidere și negociere a ofertelor la autoritățile contractante
  • elaborarea răspunsurilor la solicitările de clarificări emise de autoritățile contractante
  • elaborarea conținutului documentațiilor de atribuire (referate, note justificative, fișa de date, caiet de sarcini)
  • elaborarea documentelor aferente derulării procedurii de achiziție publică (calendar, raport de evaluare, solicitări de clarificări și răspunsuri la clarificări etc.)
  • publicarea anunțurilor în SEAP cu privire la serviciile/produsele oferite de organizație
  • întocmirea dosarului procedurii de achiziție publică
  • organizarea și arhivarea documentelor aferente activității desfășurate
  • respectarea confidențialității datelor/informațiilor
  • participarea la elaborarea și implementarea măsurilor pentru asigurarea planului de sustenabilitate a proiectului/contractului
  • expertiză în domeniul achizițiilor publice (proiecte/contracte)
  • experiență în domeniul achizițiilor publice de minimum 3 ani
  • experiență în management de proiect/contract
  • carnet de conducere categoria B

Noi îți putem oferi un salariu motivant, colegi prietenoși și posibilitatea de a învăța lucruri noi.


Dacă ți-am stârnit curiozitatea și vrei să ne cunoaștem, așteptăm să ne trimiți CV-ul tău pe adresa office@sor.ro, până în 31 martie 2022.a

Dacă ți-a plăcut, distribuie