Salut!

Ne bucurăm că ești interesat de cum poți proteja păsările, habitatele lor, Natura.

Unul dintre cele mai simple lucruri pe care le putem face este construirea de scorburi artificiale. Pentru ca oricine să le poată construi corect, am realizat acest „Minighid pentru construit cuiburi artificiale pentru păsări, disponibil gratuit, apăsând butonul de mai jos.

MINIGHIDUL NOSTRU TE AJUTĂ SĂ CONSTRUIEȘTI, PAS CU PAS, UN CUIB ARTIFICIAL DUPĂ UNUL DINTRE MODELELE RECOMANDATE DE SOCIETATEA ORNITOLOGICĂ ROMÂNĂ, ÎȚI OFERĂ INFORMAȚII DESPRE CARE ESTE CEA MAI BUNĂ PERIOADĂ DE AMPLASARE A LOR, ÎNTREȚINERE ȘI REPARARE.

DE ASEMENEA, AICI VEI GĂSI ȘI POZELE CELOR MAI COMUNE SPECII DE PĂSARI, PUTÂND ASTFEL IDENTIFICA MAI UȘOR ÎNARIPATELE – ÎN PARC SAU ÎN GRĂDINA TA.

ESTE ADEVĂRAT CĂ PRIMAVARA NU SE FACE CU O FLOARE, DAR CU CÂT SUNTEM MAI MULȚI CEI CARE PUNEM UMĂRUL, CU ATÂT RĂSAR MAI MULTE FLORI, ÎN TOATĂ ȚARA, IAR INIȚIATIVELE NOASTRE POT FACE DIFERENȚA.

Credem că împreună vom construi un mediu mai bun pentru păsări, pentru noi și pentru copiii noștri.

Cum ne poți ajuta:

E vital să protejăm păsările. Ele  sunt o parte importantă din ecosistem, dar și  o parte importantă din identitatea noastră. Facem eforturi pentru a proteja bunăstarea păsărilor, a ecosistemelor și starea noastră de bine. Sprijinul și generozitatea ta ne ajută să avansăm în efortul nostru de conservare a speciilor de păsări și de educație pentru natură.

Voluntariatul este cea mai simplă cale de a te implica în proiecte practice de conservare. Avem nevoie de tine la schemele noastre de monitorizare – Uite, Barza!, Atlase urbane, MidWinter Count, Monitorizarea speciilor comune,  în echipele de organizare ale Zilei Păsărilor, Noaptea Privighetorilor sau ca voluntar în programul România prinde aripi.

Oamenii generoși, altruiști și buni ca tine fac posibilă protejarea speciilor de păsări din România. Datorită ție păsările au unde să cuibărească, primesc hrană iarna, iar copiii noștri învață să le protejeze și să le iubească.