Prietenii Păsărilor

Ne face plăcere să vă anunțăm că puteți achiziționa una dintre cele mai bune cărți pentru oamenii care vor să le fie de ajutor păsărilor. Cartea se numește „Prietenii Păsărilor”, iar autorul este Orbán Zoltán. Traducerea în limba română a fost efectuată de vicepreședintele SOR - Alexandru Lapoși, iar referenți de specialitate au fost colegii noștri de la Biroul Teritorial Cluj al SOR, Teodora și Cristi Domșa.

Cu cât se îndepărtează mai mult de natură, pentru a-şi suplini nevoia zilnică de mișcare și de experienţe noi, omul inventează tot felul de activități individuale sau colective – drumeții, creșterea animalelor de companie, peisagistică urbană, sporturi extreme.

Activitățile cotidiene pentru protecția păsărilor și a naturii în gospodărie, reprezintă în mai mare măsură recreere decât muncă. Observarea activității păsărilor la hrănitoare sau adăpătoare, a fluturilor care vizitează florile, a marii varietăți de albine solitare, neastâmpărate, la hotelul pentru insecte, poate fi o experiență nu numai personală, ci și una colectivă. Societatea Ornitologică Română a lansat programul „Grădini și Școli Prietenoase cu Natura”, care are ca scop creșterea biodiversității citadine și conștientizarea în cadrul publicului larg a importanței acesteia.

Cartea se adresează tuturor acelora care doresc să vină în ajutorul păsărilor şi vieţuitoarelor mici din zonele de locuit. Prin utilizarea unor mijloace şi a unor metode simple şi ieftine se poate interveni cu succes în păstrarea şi exploatarea acestei bogăţii. Foarte frumos şi bogat ilustrată, cartea conţine şi un determinator al celor mai frecvente specii de păsări din localităţi.

Cartea poate fi comandată online aici, dar poate fi cumpărată și din sediile SOR din București și Cluj.

Dimensiuni: 165 x 235 mm