Unele sunete rămân cu noi pe viață. Primul gângurit al copilului, prima piesă pe care ai dansat cu persoana iubită sau cântecele păsărilor din grădina bunicilor. Ne stârnesc emoții, ne amintesc de copilărie și de liniște. De momente simple. Pe cele mai multe le putem recrea doar din amintiri, dar mai sunt unele pe care le putem auzi în continuare. Sunt multe specii de păsări care rămân alături de noi în fiecare iarnă, dar ca să treacă cu bine de lunile reci avem nevoie de ajutorul vostru.

Cu o donație lunară de 30 de lei putem să ne asigurăm că o hrănitoare din parc are suficiente semințe pentru păsările care o vor vizita iarna aceasta.

Ajută-ne să păstrăm sunetele naturii vii. Pentru tine și pentru cei pe care-i iubești.

Vreau să donez

În sezonul rece, păsările au nevoie de noi la fel de mult pe cât avem noi nevoie de sunetele lor. Atâta vreme cât vor găsi hrană și adăpost în pădurile și parcurile noastre, și noi ne vom bucura de sunetele lor în continuare. Mierlele, ciocănitorile de grădini, pițigoii sau scatii sunt câteva din păsările care au nevoie de semințe și de adăposturi, iar cu ajutorul tău, putem să ne asigurăm că rămân alături de noi.

Cu ajutorul tău păsările vor continua să ofere suficiente amintiri pentru toată lumea.

În anotimpul cald păsările găsesc mai ușor hrană, dar odată cu venirea zăpezilor, aceste resurse devin din ce în ce mai greu accesibile. Mai rău pentru păsări, apar și temperaturile extrem de scăzute, când menținerea temperaturii corpului necesită multă energie. Amplasarea de hrănitori în sezonul rece înseamnă protejarea păsărilor sălbatice, iar cu ajutorul vostru, păsările vor fi ocrotite și vor rămâne alături de noi toți. În parcurile de lângă noi, în copacii din fața caselor noastre, în viitoarele amintiri.

Îți mulțumim pentru implicare!

Car_spi_mascul_Brian_Cristian

Donația o poți realiza și printr-un transfer bancar.

Datele necesare pentru transfer sunt:

SOCIETATEA ORNITOLOGICĂ ROMÂNĂ

CIF 5272804

Cont RO92RNCB0092026616360001

De peste 30 de ani protejăm păsările și ecosistemele din România, iar în toți anii aceștia am văzut cum misiunea noastră trece dincolo de biologie. Pentru noi, la SOR, e vital să protejăm păsările pentru că sunt o parte importantă din ecosistem, cât și pentru că ele sunt o parte importantă din identitatea noastră. Facem eforturi pentru a proteja bunăstarea păsărilor, a ecosistemelor și starea noastră de bine.