Share

Ciocârliile au cântat la Romanian PR Awards

Pe 26 noiembrie, la gala Romanian PR Awards, campania „Oprește Barbaria, Salvează Ciocârlia!" a primit nu mai puțin de cinci premii, dupa ce a avut sase nominalizări.

Campania a fost inițiată de Societatea Ornitologică Romana, căreia i s-au alăturat apoi și ceilalți parteneri din Coaliția Natura 2000 și nu numai. Dar întreaga campanie a fost o muncă a profesioniștilor de la agențiile Jazz Communication și Rogalski-Damaschin Public Relations.

Campania a constat într-un spot video cu impact extrem de puternic, iar mesajele transmise către media și opinia publică au devenit în scurt timp virale.

În urma acestei campanii și a activităților de lobby și advocacy, legea vânătorii a primit îmbunătățiri cerute de organizațiile de mediu. Mai mult, pentru prima oară, SOR și alte ONG-uri de mediu participă acum la grupurile de lucru pentru legislația subsecventă legii vânătorii.

Și nu sunt singurele efecte benefice ale campaniei. În premieră pentru țara noastră, a început colaborarea dintre SOR și AGVPS. Este pentru prima oară când vânătorii și ornitologii colaborează pentru a salva specii de pasări.

Pe 26 noiembrie, campania noastră a primit două premii Silver și trei premii Gold. Premiile Silver au venit la categoriile Media Relations și Public Affairs, Advocacy, Lobby; în timp ce premiile Gold la categoriile Digital PR, Comunicarea proiectelor de mediu și Buget -, Creativitate +.

Cele 5 premii de la Romanian PR Award se adaugă celorlalte două pe care campania noastră le-a mai câștigat anul acesta, la Internetics și Webstock.

Dacă ți-a plăcut, distribuie